System telekomunikacyjny obiektu
Obiekt obsługuje serwer telekomunikacyjny dużej pojemności - Avaya Call Manager v.5.2. zainstalowany w połowie roku 2009 (na zdjęciu pierwsza szafa z lewej strony). System skalowalny, rozbudowywany w miarę potrzeb, z zasilaniem awaryjnym na min.6 godzin, własną telekomunikacyjną infrastrukturą kablową na terenie obiektu
System wolnostojący, składający sie z czterech modułów, zawierający łącznie 61 kart wyposażeń cyfrowych, analogowych, łączy miejskich ISDN PRA, BRA (ISDN BRA nie współpracują z centralkami abonenckimi, nie oferują opcji MSN), analogowych, procesorów, generatorów sygnałów tonowych i dzwonienia oraz innych elementów i urządzeń wspomagających.
System oferuje między innymi:
jednolitą wewnętrzną 4-cyfrową numerację z bezpośrednim dostępem z miasta (dostępne prefiksy 22 878xxxx oraz 22 354xxxx z Netii) - całość stanowi 9-cio cyfrowy numer miejski
lokalne i centralne skrócone wybieranie,
dowolne ograniczenia programowane systemowo w ruchu wychodzącym i przychodzącym,
klawisze funkcyjne oraz menu funkcyjne w aparatach systemowych z wyświetlaczem,
zapowiedzi słowne wraz z możliwością definiowania opcji menu słownego (automatyczna recepcjonistka),
prezentacja numeru przychodzącego, nazwy użytkowników, funkcja nie przeszkadzać, konferencja, rozmowa naprzemienna, budzik i wiele innych.
Pełną dostępność do funkcji centrali uzyskuje się stosując aparaty systemowe Avaya / Lucent serii 84xx, 64xx, 24xx
Linie analogowe oferują ograniczoną funkcjonalność. Lista funkcji dostępna dla linii analogowych znajduje się w zakładce Kody funkcji
Aby potwierdzić, czy szukana funkcjonalność istnieje w systemie, prosimy o zadanie pytania.
Właściciel (PEC Szyszkowa) i obsługa techniczna obiektu nie bierze odpowiedzialności za działanie systemu niezgodne z oczekiwaniami najemców nie potwierdzone przez obsługę techniczną drogą pisemną (mail).
Graficzny schemat łączy centrali obiektu