System telekomunikacyjny obiektu - Warsaw Distribution Center

Przejdź do treści

System telekomunikacyjny obiektu


Obiekt obsługuje serwer telekomunikacyjny dużej pojemności - Avaya Call Manager v.5.2. zainstalowany w połowie roku 2009 (na zdjęciu pierwsza szafa z lewej strony). System skalowalny, rozbudowywany w miarę potrzeb, z zasilaniem awaryjnym na min.6 godzin, własną telekomunikacyjną infrastrukturą kablową na terenie obiektu


System wolnostojący, składający sie z czterech modułów, zawierający łącznie 61 kart wyposażeń cyfrowych, analogowych, łączy miejskich ISDN PRA, BRA (ISDN BRA nie współpracują z centralkami abonenckimi, nie oferują opcji MSN), analogowych, procesorów, generatorów sygnałów tonowych i dzwonienia oraz innych elementów i urządzeń wspomagających.

System oferuje między innymi:



Stosowane aparaty systemowe serii 84xx, 64xx, 24xx, 14xx, 94xx
Centralny System Taryfikacyjny Telbaza SQL Office firmy Contec

System korzysta z łącza cyfrowego ISDN PRA:
Netia (354xxxx), (878xxxx).


Aby potwierdzić, czy szukana funkcjonalność istnieje w systemie, prosimy o zadanie pytania.
Właściciel (PEC Szyszkowa) i obsługa techniczna obiektu nie bierze odpowiedzialności za działanie systemu niezgodne z oczekiwaniami najemców nie potwierdzone przez obsługę techniczną drogą pisemną (mail).

Graficzny schemat łączy centrali obiektu

2007 - 2024 PEC Szyszkowa Sp. z o.o. Treść i nadzór strony: TKM Serwis s.c.
Wróć do spisu treści