System zintegrowanych zapowiedzi słownych
System Avaya Call Manager umożliwia skonfigurowanie zintegrowanych zapowiedzi słownych stosownie do potrzeb użytkownika dzięki systemowi kierowania (call vectoring) połączenia stosownie do zaprogramowanych w systemie opcji.
Przykładowa konfiguracja systemowa pokazana została na przykładzie poniżej.
Może ona zawierać do 99 pozycji programowych (pokazano 12 pierwszych).
Dzięki temu można tworzyć dowolną konfigurację drzewa menu, umożliwiając dzwoniącemu wybranie najbardziej dogodnej opcji.
Wybrane możliwości systemu:
Zapowiedź słowna spełniająca rolę powitania dla klientów dzwoniących na główny lub inny wybrany numer firmy,
Umożliwia wybór tonowo numeru wewnętrznego, w przypadku blokady dostępności numeru bezpośrednio z miasta, dla klientów znających ten numer,
Umożliwia zaprogramowanie menu o strukturze drzewiastej prowadzącego klienta po działach firmy,
Kieruje połączenie do zaprogramowanego abonenta wewnętrznego w przypadku niewybrania tonowo żadnej opcji menu
- kod # 7
- numer zapowiedzi 7 5 0
- 1 - aby nagrać zapowiedź (słyszymy krótki sygnał dźwiękowy, nagrywamy zapowiedź), kończymy klawiszem #
- lub 2 - aby odsłuchać nagraną zapowiedź
- 1 dla powtórnego nagrania zapowiedzi,
- lub 2 dla ponownego odsłuchania.