Wykaz funkcji Avaya Call Manager v.5.2 - Warsaw Distribution Center

Przejdź do treści

Wykaz funkcji Avaya Call Manager v.5.2

WYKAZ FUNKCJI CENTRALI DEFINITY G3

 

Funkcje dostępne dla każdego abonenta (analogowy, cyfrowy) po przydziale uprawnienia

 

Abbreviated Dialing

Skrócone Wybieranie

Automatic Callback

Automatyczne połączenie zwrotne (gdy Ab.B zajęty)

Call Forwarding - All Calls

Przekazywanie wywołań - wszystkie połączenia

Call Park

Parkowanie połączeń - możność odebrania przez dowolnego abonenta

Call Pickup

Ściągnięcie i odbiór wywołania przeznaczonego do innego abonenta w grupie wywołań

Data Privacy

Tymczasowe, jednokrotne, inicjowane przez abonenta zabezpieczenie linii przed niepożądanymi sygnałami

Data Restriction

Zabezpieczenie danych przed niepożądanymi sygnałami

Hold

Zawieszenie połączenia

Last Number Dialed

Powtórzenie ostatniego numeru

Privacy - Manual Exclusion

Ręczne jednokrotne wyłączenie możliwości włączania się innych abonentów do rozmowy

Rotary Dialing

Możliwość wybierania tarczą numerową

Touch-Tone Dialing

Możliwość wybierania tonowego

Transfer

Przekazywanie połączeń

 

 

Funkcje dostępne dla aparatów abonenckich cyfrowych

 

Alphanumeric Dialing

Wybieranie alfanumeryczne z katalogu

Automatic Incoming Call Display

Wyświetlanie danych nowego wywołania (nawet w czasie aktualnej rozmowy)

Auto-Start / Don't Split

Inicjowanie początku połączenia poprzez naciśnięcie przycisku klawiatury wybierczej

Bridged Call Appearance - Multi Appearance Voice Terminal

Zwielokrotniona reprezentacja klawiszy linii abonenckich w aparatach systemowych

Bridged Call Appearance - Single Line Voice Terminal

Reprezentacja linii aparatów jednoliniowych na klawiszach aparatów wieloliniowych systemowych

Busy Verification of Terminals and Trunks

Obserwacja stanu zajętości linii miejskich lub abonentów wewnętrznych

Call Pickup Alerting

Sygnalizacja w aparacie stanu wywołania innego abonenta w grupie wywołań

Coverage Callback

Zezwolenie na automatyczne pozostawienie wiadomości np przełożonemu o konieczności oddzwonienia

Coverage Incoming Call Identification (ICI)

Identyfikacja wywołań przychodzących do grupy aparatów, na aparacie wieloliniowym bez wyświetlacza

Conference - Terminal

Konferencja do 6 użytkowników zestawiana przez użytkownika aparatu wieloliniowego bez pośrednictwa dyżurnego operatora, jednoliniowego - do 3 użytkowników

Dialed Number Identification Service (DNIS)

Wyświetlanie numeru / nazwy abonenta dzwoniącego (wywołującego)

Facility Busy Indication

Pole zajętości linii miejskich, abonentów wewnętrznych, urządzeń rozgłaszania dostępne na aparacie wieloliniowym

Integrated Directory

Zintegrowany katalog systemowy - dane o abonentach

Intercom - Automatic

Automatyczne połączenie interkomowe głośnomówiące na aparatach wieloliniowych

Intercom - Dial

Natychmiastowe połączenie interkomowe głośnomówiące z innymi abonentami interkomowymi w grupie.

Internal Automatic Answer (IAA)

Automatyczne przejście na rozmowę po wywołaniu, bez dotykania aparatu, głośnomówiące.

Manual Message Waiting

Wysłanie wiadomości do określonego abonenta poprzez naciśnięcie odpowiedniego klawisza

Multi Language Displays

Wielojęzyczny wyświetlacz aparatu systemowego

Multiple Listed Directory Numbers (LDNs)

Wielodostępny katalog numerów abonentów

Personalized Ringing

Personalizowane (wybieralne) dzwonienie

Priority Calling

Różne sygnały dzwonienia - priorytetowe

Pull Transfer

Rozszerzenie funkcji przekazania połączenia pozwalające na zakończenie tej operacji

Ringer Cutoff

Wyłączenie dzwonienia abonenta (lampka miga)

Voice Terminal Display

Wiadomości wyświetlane na wyświetlaczu aparatu systemowego

 

 

Funkcje dostępne dla aparatu (terminala) dyżurnego operatora po przydziale uprawnień

 

Attendant Auto Manual Splitting

Rozmowa naprzemienna dyżurnego operatora

Attendant Call Waiting

Oczekiwanie na zwolnienie się żądanego abonenta

Attendant Control of Trunk Group Access

Kontrola połączeń wychodzących przez dyżurnego

Attendant Direct Extension Selection with Busy Lamp Field

Bezpośredni wybór abonenta wewnętrznego z konsoli pola zajętości abonentów wewnętrznych

Attendant Direct Trunk Group Selection

Bezpośredni dostęp do grupy łączy zewn. (przycisk)

Attendant Display

Wyświetlacz konsoli dyżurnego - identyfikator

Attendant Intrusion (Call Offer)

Zezwolenie na włączanie się do rozmowy (oferow.)

Attendant Override of Diversion Features

Ominięcie funkcji przekazywania połączeń

Attendant Priority Queue

Ustawienie w priorytetowej kolejce wywołań do dyżurnego operatora

Attendant Recall

Zezwolenie na oddzwonienie do operatora (pomoc)

Attendant Release Loop Operation

Uwolnienie pętli dyżurnego poprzez zawieszenie wywołującego łącza zewnętrznego (automatyczne zawieszenie)

Attendant Serial Calling

Połączenie seryjne (powraca do operatora po zakończeniu)

Conference - Attendant

Konferencja do 6 użytkowników zestawiana przez dyżurnego operatora

Restriction - Controlled

Kontrola ograniczeń przez dyżurnego opertaora

Security Violation Notification (SVN)

Wyświetlanie na aparacie operatora próby zabronionego dostępu do systemu

Timed Reminder

Oddzwanianie do operatora przełączonych rozmów po zaprogramowanym czasie

Trunk Identification By Attendant

Identyfikacja numeru łącza miejskiego przez operatora

 

 

Funkcje usługowe oraz systemowe realizowane przez administratora systemu

 

Abandoned Call Search

Wykrywanie przedwczesnego rozłączenia Ab.A

Administered Connections

Połączenia stałe i czasowe (Administrator)

Administration Without Hardware (AWOH)

Administrowanie Systemem bez przydziału portów

Alternate Facility Restriction Levels

Alternatywne ograniczenie poziomów uprawnień

Call Coverage

Poszukiwanie abonenta w grupie wywołań

Class of Resrtriction (COR)

Klasy restrykcji (ograniczeń) abonentów

Class of Service (COS)

Klasy obsługi definiujące możliwość korzystania z niektórych funkcji systemowych

Call Waiting Termination

Zezwolenie na oczekiwanie (w zawieszeniu) na zwolnienie się zajętego inną rozmową abonenta

Code Calling Access

Zezwolenie na wybieranie kodami tonowymi (?)

Consult

Zezwolenie na zawieszenie odebranego połączenia w celu realizacji innego (konsultacja)

Data Hot Line

Połączenie natychmiastowe bez wybierania z numerem z listy kodów skróconego wybierania

Default Dialing

Automatyczne zestawienie połączenia do stałego, wybranego abonenta

Dial Access to Attendant

Sposób osiągania dyżurnego operatora (np."0")

Dial Plan

Plan numeracji realizujący określone funkcje systemowe

Direct department Calling (DDC) / Uniform Call Distribution (UCD)

Sposób rozdziału wywołań zewnętrznych bez pośrednictwa dyżurnego operatora, do grup abonentów obsługujących te wywołania

Direct Inward Dialing

Bezpośrednie zdalne wybieranie numeru wewnętrznego

Direct Outward Dialing

Zezwolenie na samodzielne wybieranie numerów w ruchu wychodzącym przez abonenta wewnętrznego

Distinctive Ringing

Różne melodie i głośności sygnału wywołania w zależności od źródła jego pochodzenia (miasto, nr.wewn.,operator, przekazane, powracające itp.)

Emergency Access to the Attendant

Awaryjny dostęp do dyżurnego operatora

End-to-End Signaling

Zezwolenie na użycie kodów klawiatury DTMF dla zdalnej kontroli i sterowania urządzeń, np. sekretarki automatycznej, poczty głosowej

Extended Trunk Access

Oprogramowanie do skierowania niezrozumiałych połączeń na właściwe ścieżki - np.  na zapowiedzi

Go to Cover

Połączenie z natychmiastowym przekazaniem wywołania do innego abonenta

Hold Automatic

Automatyczne zawieszenie połączenia - opcja systemowa priorytetowa

Hot Line Service

Połączenie z zaprogramowanym numerem po podniesieniu słuchawki

Hunting

Poszukiwanie wolnego numeru w grupie wywołań

Individual Attendant Access

Indywidualny numer dostępu do dyżurnego operatora

Line Lockout

Zablokowanie łącza abonenckiego przy braku wybierania przez określony czas

Linear and Preferential Trunk Hunting

Poszukiwanie wolnego łącza miejskiego w grupie w/g różnych algorytmów

Manual Originating Line Service

Automatyczne połączenie z operatorem po podniesieniu słuchawki

Manual Signaling

Włączenie sygnałizacji na wybranym aparacie systemowym po naciśnięciu odpowiedniego zaprogramowanego przycisku.

Multi Appearance Preselection and Preference

Przypisanie abonentów, funkcji i udogodnień do klawiszy aparatu systemowego

Music -On-Hold Access

Muzyka dla połączeń zawieszonych

Network Access - Private

Zezwolenie na korzystanie z usług sieci prywatnych

Network Access - Public

Zezwolenie na korzystanie z usług sieci publicznych

Night Service - Hunt Group

Wydzielenie grupy łączy miejskich do obsługi nocnej, numeru wewnętrznego do odbioru wywołań

Night Service - Night Console Service

Przełączenie wywołań do określonej konsoli operatora

Night Service - Night Station Service

Przełączenie wywołań do określonego abonenta wewnętrznego

Night Service - Trunk Answer From Any Station

Przejęcie wywołań z dowolnego numeru wewnętrznego poprzez wybranie kodu

Night Service - Trunk Group

Zezwolenie na elastyczne utworzenie grupy łączy miejskich przez abonenta oraz wybranie numeru odbioru wywołań

Off-Premises Station

Abonent zdalny - radiowy, łącza MB, łącza specjalne itp.

Privacy - Attendant Lockout

Zabronienie operatorowi na włączanie się do rozmowy

Queue Status Indications

Wyświetlanie stanu kolejki oczekujących wywołań systemu ACD

Recall Signaling

Specjalny sygnał zgłoszenia centrali po zawieszeniu połączenia i rozpoczęciu innego

Restriction - Fully Restricted Service

Dozwolone tylko połączenia wewnętrzne

Restriction - Miscelaneous Terminal

Ograniczenie dostępu do określonych aparatów z innych wybranych aparatów

Restriction - Miscelaneous Trunk

Ograniczenie dostępu do wybranych łączy

Restriction - Toll

Zabronienie połączeń z łączy do połączeń służbowych

Restriction -Voice Terminal - Inward

Zabronione połączenia przychodzące

Restriction -Voice Terminal - Manual Terminating Line

Uprawnienie tylko dla połączeń przychodzących od dyżurnego operatora

Restriction -Voice Terminal - Origination

Uprawnienie tylko dla połączeń przychodzących

Restriction -Voice Terminal - Outward

Połączenia bez wyjścia na łącza miejskie

Restriction -Voice Terminal - Public

Połączenia przychodzące z łączy miejskich zabronione na wybrany aparat

Restriction -Voice Terminal - Termination

Zabroniony odbiór wszelkich połączeń

Ringback Queuing

Kolejkowanie połączeń wychodzących w przypadku zajętości łączy miejskich

Rotary Dialing

Możliwość wybierania tarczą numerową

Send All Calls

Zezwolenie na czasowe przekazanie wszystkich wywołań na inny aparat

Straightforward Outward Completion

Połączenie wychodzące realizowane i kontrolowane przez operatora

Temporary Bridged Appearance

Czasowe pozwolenie na włączenie się do rozmowy

Terminating Extension Group (TEG)

Grupa wspólnego wywołania (do 4 aparatów)

Through Dialing

Udostępnienie łącza miejskiego dla nieuprawnionego abonenta przez dyżurnego operatora

Touch-Tone Dialing

Możliwość wybierania tonowego

Transfer

Przekazywanie połączeń

Transfer - Outgoing Trunk to Outgoing Trunk

Zezwolenie na tworzenie równoległych połączeń miejskich wychodzących i przekazywanie ich na wspólne połączenie wychodzące

Trunk Flash

Przerwa kalibrowana na łączu miejskim dla dostępu do funkcji central miejskich

Trunk Group/Busy Warning Indicators to Attendant

Ostrzegawczy sygnał wizualny o zmniejszającej się ilości wolnych łączy miejskich

Trunk-to-Trunk Transfer

Zezwolenie na połączenie typu miasto - miasto

 

 

Funkcje systemowe programowane przez administratora a także wymagające dodatkowego sprzętu lub oprogramowania (tekst pogrubiony)

 

Automatic Alternate Routing and Automatic Route Selection (AAR / ARS) Partitioning

Automatyczny przydział dróg obejściowych i automatyczny wybór drogi obejściowej - podział

AAR Digit Conversion

AAR - Konwersja cyfr kierunku

Advanced Private Line Termination (APLT)

Dostęp do dróg obejściowych łączy prywatnych

Agent Call Handling

Obsługa połączeń  przez agentów (ACD)

Answer Detection

Wykrywanie stanu łącza Ab.B

Audible Message Waiting

Akustyczna zapowiedź oczekującej wiadomości

Audio Information Exchange (AUDIX)

System informacji i poczta głosowa

Authorization Codes

Kody autoryzacji zezwalające na ominięcie restrykcji.

Automatic Alternate Routing (AAR)

Automatyczne grupy dróg obejściowych

Automatic Call Distribution (ACD)

Automatyczne kierowanie połączeń do najmniej zajętego abonenta w grupie ACD

Automatic Call Distribution - Auto Available Split

Automatyczne kierowanie połączeń do wolnych urządzeń głosowych w grupie ACD

Automatic Circuit Assurance (ACA)

Asekuracja łączy miejskich (wczesne ostrzeganie)

Automatic Route Selection

Automatyczny wybór najtańszej drogi obejściowej

Automatic Transmission Measurement System (ATMS)

System automatycznych pomiarów toru transmisyjnego

Automatic Wakeup

Automatyczne budzenie

Basic Call Management System (BCMS)

System zarządzania i rejestracji połączeń ACD

Call-by-Call Service Selection

Wybór obsługi ISDN różnych grup central

Call Detail Recording (CDR)

Rejestracja danych taryfikacyjnych

Call Detail Recording (CDR) Account Code Dialing

Rejestracja danych taryfikacyjnych wraz z kodem rachunku umożliwiającym połączenia wychodzące

Call Detail Recording (CDR) Privacy

Rejestracja danych taryfikacyjnych z zamazaniem do 7 cyfr wybieranego numeru (prywatność)

Call Detail Recording (CDR) Record Splitting

Rejestracja danych taryfikacyjnych połączeń przekazanych, konferencyjnych, realizowanych przez dyżurnego operatora dla ab.Nieuprawnionych

Call Management System (CMS)

System zarządzania i rejestracji połączeń rezydujący w komputerze serwisowym (zdalnym)

Call Prompting

Kierowanie połączeń specjalizowanymi komendami na podstawie informacji uzyskanych od dzwoniącego

Call Vectoring

Język wektorowania połączeń służący do szybkiego i skutecznego kierowania połączeń do właściwego abonenta, łącza, urządzenia

 


CallVisor Adjunct Switch Application Interface (ASAI)

Interfejs użytkownika bazujący na ISDN, oferujący funkcje pozwalające kontrolować połączenia w imieniu innych użytkowników

Centralized Attendant Service

Obsługa sieci central prywatnych przez jednego, centralnego dyżurnego operatora

Customer Provided Equipment (CPE) Alarm

Wyposażenie alarmowe systemu umieszczone poza pomieszczeniem centrali

Data Call Setup

Ustawienia wstępne do realizacji transmisji danych

Data Only Off-Premises Extension

Ustawienia do transmisji danych z użyciem DCE i DTE - poza obszarem systemu telekomunikacyjnego

Digital Multiplexed Interface (DMI)

Multiplekser - urządzenie 23 lub 30 kanałowe (64kb/s) do transmisji danych pomiędzy centralą, a komputerem

Digital Service (DS1) Trunk Interface

Płyta łączy cyfrowych (23 kanały) do obsługi komunikacji międzycentralowej, standard ameryk.

Direct Inward and Outward Dialing (DIOD) - International

Bezpośredni dwukierunkowy sposób dostępu, realizowany w centralach japońskich

Distributed Communications System (DCS)

Rozproszony system telekomunikacyjny

Do Not Disturb

Nie przeszkadzać, funkcja zabraniająca dzwonienia

E1 Trunk Interface

Europejska odmiana płyty DS1 z 2048kb/s, 30 kan.

EIA Interface

Interfejs standardu EIA - szeregowy RS 232

Enhanced DCS (EDCS)

Rozszerzenie możliwości systemu DCS

Expert Agent Selection

Skierowanie wywołań do najbardziej doświadczonego abonenta w grupie wywołań ACD

Extension Number Portability

Tabela konwersji cyfr kierunków - opcja dla serwisu

Facility and Non-facility Associated Signaling

Rodzaje sygnalizacji dla ISDN - PRI

Facilities Restriction Levels (FRL)

Poziom restrykcji powiązany z funkcją AAR i ARS

Facility Test Calls

Test elementów systemu: sygnały tonowe, dostęp do łączy miejskich, odbiorników tonu, przedziałów czasowych itp.

Forced Entry of Account Codes

Wymuszenie wprowadzenia kodu rachunku przy wybieraniu

Foreign Exchange Access

Dostęp do central telefonicznych pozalokalnych

Generalized Route Selection (GRS)

Możliwość rozdzielenia dróg transmisji danych i głosu

Inbound Call Management

Zarządzanie funkcjami syntetycznego głosu i rozpoznawania mowy, np automatyczny telemarketing

Integrated Service Digital Network - Basic Rate Interface (ISDN - BRI)

ISDN - podstawowy interfejs wymiany danych

Integrated Service Digital Network - Primary Rate Interface (ISDN - PRI)

ISDN - główny interfejs wymiany danych

Intercept Treatment

Przechwytywanie niepożądanych, błędnych wywołań

Inter-PBX Attendant Calls

Połączenia międzycentralowe - kierowanie do głównych dyżurnych operatorów

Intraflow and Interflow

Skierowanie strumienia wywołań w systemie ACD do innych grup abonentów

Leave Word Calling

Pozostawienie wiadomości bez pośrednictwa sekretarki lub innej osoby

Look - Ahead Interflow

Inteligentne balansowanie obciążeniem łączy

Loudspeaker Paging Access

Dostęp do systemu rozgłaszania

Loudspeaker Paging Access - Deluxe

Zintegrowane kody dostępu do systemu rozgłasz.

Malicious Call Trace

Śledzenie złośliwych wywołań

Modem Pooling

Wspólny modem systemowy

Move Agents from CMS

Przeniesienie agentów z grupy kontrolowanej przez CMS

Names Registration

Rejestr gości hotelowych / pacjentów

PC / PBX Connection

Połączenie aparatu systemowego z komputerem do jednoczesnej rozmowy i wymiany danych

Personal Central Office Line

Bezpośrednie osobiste łącze miejskie

Power Failure Transfer

Awaryjne przełączenie wybranych abonentów do linii miejskich przy awarii systemu, braku zasilania.

Property Management System (PMS) Interface

Interfejs używany do zarządzania funkcjami hotelowo-szpitanymi

R2 Multifrequency Compelled (R2-MFC) Signaling

Sygnalizacja kodem R2-MFC na łączach międzycentralowych

Radio Paging Access

Rozgłaszanie radiowe - zezwolenie dostępu

Recent Change History

Historia ostatnich zmian w systemie - wydruk dla administratora systemu

Recorded Announcement

Zapowiedź słowna dla użytkowników systemu

Recorded Telephone Dictation Access

Dostęp do systemu nagrań wiadomości

Redirection On No Answer (RONA)

Przekazanie wywołań przy braku odpowiedzi

Remote Access

Zdalny dostęp do opcji i funkcji systemu

Report Scheduler and System Printer

Terminarz raportów drukowanych na drukarce systemowej

Senderized Operation

Funkcja używana do przyśpieszania wymiany sygnalizacji na łączach

Service Observing

Obserwacja połączeń przez uprawnionego abonenta - podsłuch lub włączenie się do rozmowy

Single Digit Dialing and Mixed Station Numbering

Sposób dostępu do funkcji hotelowo-motelowych systemu poprzez wybór kodów

Subnet Trunking

Opcja modyfikacji wybieranego numeru realizowana przez centralę przy współpracy międzycentralowej

System Measurements

System pomiarów łączy wraz z możliwością generowania raportów

System Status Report

Raport stanu systemu - alarmy, błędy itp

Ten Digit to Seven Digit Conversion

Konwersja 10 cyfr publicznej sieci na 7 cyfr prywatnej sieci telefonicznej

Terminal Translation Initialization

Funkcja współpracy z systemem AWH

Time of Day Routing

Zapewnienie bardziej odpowiedniego rozplanowania kierunkowania łączy dla opcji AAR i ARS

Uniform Dial Plan

4 lub 5- cyfrowa numeracja w systemie central prywatnych

Visually Impaired Attendant Service (VIAS)

Głosowa zapowiedź dla osób niewidzących

Voice Message Retrieval

Zezwolenie na odsłuch wiadomości

Voice Response Integration

Opcja współpracy z systemem CONVERSANT

Wideband Switching

Połączenia szerokopasmowe dla szybkiej transmisji danych

World Class Tone Detection

Rozpoznawanie różnych rodzajów sygnalizacji tonowej

World Class Tone Generation

Generacja różnych rodzajów sygnalizacji tonowej

 

2007 - 2024 PEC Szyszkowa Sp. z o.o. Treść i nadzór strony: TKM Serwis s.c.
Wróć do spisu treści