Kody funkcji centrali obiektu - Warsaw Distribution Center

Przejdź do treści

Kody funkcji centrali obiektu

Większość funkcji systemu telekomunikacyjnego Avaya Call Manager jest dostępna dla aparatów systemowych lub aparatów systemowych IP z wyświetlaczem.

Dla końcowych urządzeń analogowych producent przygotował możliwość korzystania z funkcji systemu poprzez wybranie ich kodów, wymagających niekiedy uzupełnienia o dodatkowe dane.

Nie zapewniają one takiej wygody, jak używanie aparatów systemowych, pozwalają na używanie funkcji systemu w podstawowym stopniu.

Poniższa tabela prezentuje kody funkcji w postaci skróconej.
Gdy system oczekuje na wprowadzenie dodatkowych danych, w słuchawce jest cisza.
Funkcje przełączania wywołań wymagają wprowadzenia kodu wyjścia na miasto (jeśli numer zewnętrzny) oraz numeru docelowego zakończonego znakiem #.
Przyjęcie zlecenia sygnalizowane jest potrójnym sygnałem potwierdzenia, odrzucenie - sygnałem zajętości.

2007 - 2024 PEC Szyszkowa Sp. z o.o. Treść i nadzór strony: TKM Serwis s.c.
Wróć do spisu treści