Ścieżki przekierowań (Coverage Paths)
Ścieżki automatycznego przekierowania wywołań na numery zaprogramowane w ścieżce umożliwiają systemowe elastyczne zorganizowanie dzwonienia w firmie.
Poniżej przedstawiono panel programowania pojedynczej ścieżki w systemie.
Już pojedyncza ścieżka dysponuje bardzo wieloma możliwościami:
Rozróżnienie wywołań zewnętrznych / wewnętrznych
Rozróżnienie kombinacji wywołań dla stanu aparatu: aktywny / zajęty / nie odpowiada / własne wywołania / (nie przeszkadzać,wyślij na ścieżkę, idź do ścieżki) / przekierowania świąteczne.
Wyznaczenie globalnej ilości dzwonków w ścieżce (Number of Rings).
Określenie w jednej ścieżce do 6 numerów fizycznych / wirtualnych / zapowiedzi / hunt grup / grup wspólnego dzwonienia / zdalnych numerów / operatora.
Wyznaczenie indywidualnej (różnej) liczby dzwonków (Rng) na każdym numerze (jeśli nie wskazana - obowiązuje globalna liczba dzwonków).
Możliwość włączenia ścieżki dla wirtualnych numerów na klawiszach aparatów systemowych (Bridged Appearances).
Możliwość włączenia poszukiwania kolejnego wolnego numeru, gdy ostatni numer w ścieżce okaże się zajęty.
Wyznaczenie kolejnej ścieżki, gdy warunki aktualnej nie spełniają wyznaczonych kryteriów obsługi, np. gdy wszystkie numery w ścieżce sa zajęte (Next Path Number).
Kombinacje w/w ustawień dają praktycznie nieograniczone możliwości kierowania wywołań.
Jedynym ograniczeniem będzie wtedy globalny czas dzwonienia w centrali lub cierpliwość czekającego na odbiór wywołania.