Aparaty i urządzenia analogowe
W systemie Avaya Call Manager może pracować:
- Dowolny aparat sznurowy analogowy z wybieraniem tonowym DTMF
- Dowolny aparat bezprzewodowy DECT z interfejsem analogowym z wybieraniem DTMF
- Dowolny modem pracujący na linii analogowej
- Dowolny typ faksu z wejściem analogowym
- Urządzenia odtwarzające dźwięk typu "Muzyka na oczekiwaniu" z wyjściem rezystancyjnym 600 Ohm
Wszystkie aparaty telefoniczne muszą posiadać deklarację zgodności wydaną przez producenta na rynek polski.
Podstawowy wymóg funkcjonalności linii analogowej:
Wymagany klawisz "Flash" lub "R" w aparacie - obowiązkowa tzw. kalibrowana przerwa ustawiona na 100ms.
Przełączanie rozmów lub konferencja odbywa się wyłącznie przy jego użyciu.
Naciśnięcie w/w klawisza w czasie rozmowy zawiesza połączenie pozwalając na wybranie innego numeru i ewentualny powrót do oczekującej rozmowy, gdy inny numer nie odpowiada.
W przypadku, gdy drugi numer się zgłosił, powtórne przyciśnięcie klawisza zestawia konferencję trójstronną.
UWAGA!
Funkcja prezentacji numeru dzwoniącego (CallerID) nie jest standardowo oferowana w systemie.
Jest to (ze względu na bardzo ograniczone zasoby tej fukcjonalności) opcja dodatkowa, w uzasadnionych przypadkach włączana przez administratora systemu wyłącznie dla prawidłowo współpracujących aparatów.
Opcja w każdym przypadku wymaga przetestowania współdziałania aparatu z systemem telekomunikacyjnym obiektu.
Obsługa centrali nie gwarantuje działania w/w funkcji na każdego typu aparatach analogowych.
Przełączanie rozmów lub konferencja odbywa się wyłącznie przy jego użyciu.
Naciśnięcie w/w klawisza w czasie rozmowy zawiesza połączenie pozwalając na wybranie innego numeru i ewentualny powrót do oczekującej rozmowy, gdy inny numer nie odpowiada.
W przypadku, gdy drugi numer się zgłosił, powtórne przyciśnięcie klawisza zestawia konferencję trójstronną.
UWAGA!
Funkcja prezentacji numeru dzwoniącego (CallerID) nie jest standardowo oferowana w systemie.
Jest to (ze względu na bardzo ograniczone zasoby tej fukcjonalności) opcja dodatkowa, w uzasadnionych przypadkach włączana przez administratora systemu wyłącznie dla prawidłowo współpracujących aparatów.
Opcja w każdym przypadku wymaga przetestowania współdziałania aparatu z systemem telekomunikacyjnym obiektu.
Obsługa centrali nie gwarantuje działania w/w funkcji na każdego typu aparatach analogowych.